Популярността на нашия иновативен чипс от леща (Lentil Chips) се оказа един от най-големите двигатели на растежа на нашия специализиран бизнес.
Пуснат на пазара в 11 държави в Европа под различно наименование , продажбите на тази нова здравословна алтернатива се увеличиха със 72% през 2020 г. в сравнение с година по-рано. Нещо повече, радваме се, че институтът за пазарни проучвания Nielsen посочи нашия немски продукт funny- frisch Linsen Chips като една от 25-те най-успешни иновации в Европа през 2020 г.
Нарастващо търсене на питателни закуски
В Intersnack забелязахме още преди години нарастващото търсене на питателни продукти. Андерс Андершон, директор "Изследване и развитие" на нашата марка Estrella в Швеция, обяснява как в резултат на това развитие е започнал да работи върху нов продукт. "Преди десет-петнадесет години много малко хора, освен малък брой посетители на спортни зали, бяха наясно с количеството протеини, които консумират."
Всичко това се промени и сега интерес проявяват и други групи потребители.
"По-здравословните продукти трябва да имат същия, ако не почти същия вкус като останалите. Ние не правим компромис с вкуса."
Андерс Андершон, Директор (Научноизследователска и развойна дейност), марка Estrella, Швеция.
Започнахме да търсим други здравословни съставки с високо съдържание на протеини. След много опити с различни алтернативи с горчив послевкус, като боб, грах и чия, избрахме леща. Защо? Защото, освен че е богата на протеини, тя има страхотен вкус, когато се смеси с нашите уникални аромати."
Чипсът от леща (Lentil Chips) е здравословен избор, тъй като съдържа 40% по-малко мазнини от класическия чипс. Независимо колко здравословни са продуктите, отличният вкус е от съществено значение, което обяснява защо нашият чипс от леща е толкова популярен. Нещо повече, австрийските и германските потребители вече се наслаждават на нашия чипс от нахут, а с редица нови иновативни продукти в процес на разработване, предстои още много!
Ангажираме се да предоставим на потребителите вкусни и питателни продукти. Непрекъснато работим, за да направим продуктите си по-здравословни и неподправени, като намаляваме мазнините, солта, захарта и ненужните добавки и алергени.