В Интерснак искаме да осигурим страхотен вкус, като същевременно предлагаме продукти, които могат да подпомогнат здравословния начин на живот.
Непрекъснато разработваме нови продуктови и производствени иновации. Стремим се да общуваме по ясен, открит и прозрачен начин, за да помогнем на хората да вземат информирани решения за закуските, които избират.
Предлагаме продукти, които да станат част от балансираното хранене, и непрекъснато вземаме предвид съображенията за устойчивост и променящите се предпочитания на потребителите. Това включва всичко в процеса - от предлагането на по-здравословни и по-устойчиви продукти на потребителите до подобряване на опаковките.
Чрез преформулиране на много от съществуващите ни продукти успяхме да увеличим дела на продуктите с подобрен хранителен профил, като намалихме мазнините, солта и ненужните добавки и алергени - като същевременно запазихме същия чудесен вкус. Освен това, след 20 години непрекъснати усилия, днес 75% от нашето продуктово портфолио съдържа само естествени вкусове.
През 2019-2020 г. разпространихме в цяла Европа гамата си от вкусни чипсове от леща и нахут, в допълнение към разширяването на продуктовата ни линия с безсолни и непържени ядки и миксове от ядки. Прилагаме същия иновативен начин на мислене и в производствените си процеси, например за производство на снаксове от попчета без пържене в масло.
Intersnack Group е член на Европейската асоциация на производителите на закуски (ESA) и е подписала Ангажимент на ЕС (EU Pledge).
Ангажиментът на ЕС (EU Pledge) е доброволна инициатива на водещи компании за храни и напитки за промяна на начина, по който рекламират пред деца под 13 год. в Европейския съюз. Това е отговор на лидерите в индустрията на призивите, отправени от институциите на ЕС към хранително-вкусовата промишленост да използва търговски комуникации, за да подпомогне родителите да направят правилния избор на хранителен режим и начин на живот за децата си.
Следвайки принципите си за отговорен маркетинг на деца, Intersnack Group пое ангажимент да спазва последната промяна на Ангажимента на ЕС през 2022 г. да не прави никаква реклама към деца на продукти, в които има картофи.
Ако забележите маркетингова комуникация, която е в нарушение на Ангажимента на ЕС, и желаете да подадете жалба, моля, кликнете тук.
Грижим се за нашите потребители и безопасността на продуктите е от първостепенно значение за нас във всичко, което правим. Като прилагаме стриктно строги стандарти за безопасност и осигуряваме стабилни системи за качество, ние сме в състояние да поддържаме най-високо качество на продуктите в производствения процес. Чрез ясно, информативно и прозрачно етикетиране на продуктите отговаряме на търсенето на потребителите за по-голяма прозрачност на съставките в продуктите, които избират.
Непрекъснато работим за намаляване на съдържанието на сол в много от нашите продукти, като винаги отчитаме как нивото на сол влияе върху вкуса, структурата и текстурата на продукта. Например, от пускането на пазара на нашия емблематичен продукт POM-BÄR през 1987 г. сме намалили съдържанието на сол с 37%.
Една от първите рецепти за фъстъчено масло, в която не се използва палмово масло или хидрогенирани масла и мазнини. Произведено е от 95% фъстъци, без добавена захар, с ниско съдържание на сол и с високо съдържание на фибри, тъй като съдържа и фъстъчени люспи.
"По-здравословните продукти трябва да имат същия, а не почти същия вкус като другите ни продукти. Ние не правим компромис с вкуса."
Това е нашата философия, когато става въпрос за продуктови иновации. С успех - популярността на нашия иновативен чипс от леща се оказа един от най-големите двигатели на растежа на нашия специализиран бизнес.