Intersnack Bulgaria

Нашите марки

От международни марки до любими местни продукти

Портфолиото ни включва широка гама от вкусни солени снаксове - от международно признати марки като Chio, POM-BÄR и Tyrrells до обичани местни марки на снакс в страни от Европа и извън нея.

Научете повече за марките на Intersnack България

Chio е първата германска марка картофен чипс, създадена през 1962 г. от семейство Von Opel в Хофгут Петерсау. Името Chio е акроним на първите букви на членовете на семейството: Carlo, Heinz и Irmgard von Opel.

През годините Chio се разраства, за да се превърне във втората по големина марка в портфолиото на Intersnack. Днес потребителите могат да се насладят на широка гама от снаксове Chio, включително картофен чипс, тортила чипс, специалитети, печива, пуканки и ядки.

Днес Chio се предлага в повече от 15 държави в Европа.  Това е марка, която вдъхновява приятелите да се забавляват и да живеят свободно.

Първият пакет POM-BÄR е продаден през 1987 г. и марката бързо се превръща в любим снакс за цялото семейство. Днес POM-BÄR се е превърнала в една от водещите марки в сегмента на семейните снаксове в над 30 държави. Снаксовете POM-BÄR, с характерната си форма на мечета, се топят в устата и се предлагат с разнообразни вкусове. Те са произведени без изкуствени аромати, оцветители, подобрители на вкуса или консерванти.

Hula Hoops Logo

Създаден във Великобритания, брандът Hula Hoops носи забавни и запомнящи се моменти още от 1973 г. и днес е един от най-емблематичните и обичани брандове там. Известен със своята уникална 3D форма, хрупкава текстура и закачливия начин, по който се похапва, снаксът Hula Hoops предлага вкусно и забавно изживяване за всеки. Предлага се в разнообразие от вкусове!

Hula Hoops – любимият британски снакс, вече и на българския пазар!

 

Chipi logo

Още с появата си на пазара през 1998г. благодарение на разнообразния си асортимент и качество, марката Чипи успява да завоюва редица потребители на българския пазар. Днес Чипи е марката, която удовлетворява традиционно българските вкусове на потребителите, които обичат да прекарват своето време със семейството в домашен уют.