Гордеем се с нашия глобален екип от повече от 14 000 служители, които произвеждат най-добрите и най-вкусните солени снаксове.
Вярваме, че предоставянето на възможност на служителите да разгърнат пълния си потенциал повишава общата им удовлетвореност и щастие. Това ни помага да намалим текучеството на кадри и да подобрим производствените процеси.
Отговорността на служителите е жизненоважен аспект от нашата корпоративна философия и култура. Работим усилено, за да бъдем или да се превърнем в предпочитан работодател, което от своя страна ни помага да привличаме и задържаме най-добрите таланти. Преди всичко искаме всички служители да се гордеят, че са част от Intersnack Group, и да се чувстват отговорни за това, което правят. За тази цел съпричастността на служителите е неразделна част от нашата работна система Intersnack Work System (IWS).
Горди сме, че хората ни избират за работодател и се стремим да гарантираме, че компанията ни ще продължи да бъде отворено, предприемаческо, отговорно и удовлетворяващо място за работа. Подчертаваме, че винаги даваме приоритет на здравето и безопасността на служителите, развиваме култура на сътрудничество, ценим многообразието и инвестираме в бъдещето на нашите служители, като им помагаме да развиват талантите си чрез обучение и развитие.
Обучението и развитието са неразделна част от работата ни за насърчаване на ангажираността на служителите на всички нива и отдели. Провежда се под различни форми - като наставничество, уебинари и онлайн сесии. Предпочитаният от нас подход обаче е широкообхватното обучение на работното място, тъй като вярваме, че най-добрият начин за учене е чрез изпълнение. Проследяваме степента, до която нашите служители се чувстват удовлетворени и ангажирани, като редовно искаме обратна връзка.
Много от нашите дружества насърчават служителите си да дадат своя принос към обществото и предлагат възможности за ангажиране с местните общности чрез благотворителни проекти. Всяка Коледа служителите на Intersnack Германия могат да изпълнят едно желание на дете в нужда, като му купят подарък от списъка с желания.
KP Snacks стартира своя собствена кампания "Местни легенди" и подкрепя локални заведения, за да помогне за възстановяването на местния сектор за търговия на дребно с готови продукти след COVID. Няколко дружества изразиха благодарността си към здравните работници с дарения с хрупкав снакс.
За да постигнем ангажираност и съпричастност на служителите, бихме желали истински да развиват своите таланти. Това изисква от нас да се превърнем в лидери, които служат, което означава, че работим за нашите служители, а не обратното.