Описание на длъжността:
Обхват на ролята: The Junior Brand Manager`s role in the Marketing department will take care about topics related to product portfolio, product positioning, price calculation, marketing support and Младши Бранд Мениджърът в Маркетинговия отдел ще се грижи за теми, свързани с продуктовото портфолио, продуктовото позициониране, изчисляването на цените, помощ в маркетинговите активности и кампании, комуникацията с доставчици и собствените марки.
Основни отговорности:
-
Осигуряване на подкрепа при прилагането на дигиталната стратегия (страници в социални медии/ канал в YouTube/актуализации на уебсайтове) в сътрудничество с агенцията
-
Управление на малки проекти, свързани с бранда от адаптирането до окончателното доставяне на комуникационни материали за Trade Marketing заедно със Старшия Бранд Мениджъра.Develop post campaign evaluation.
-
Оперативни задачи: проследяване на разходите по получени фактури с цел поддържане на разходите в бюджета
-
Изготвяне на различни отчети, специфични за маркетинговите дейности
-
BTL Ацтивности, като вземане на проби от потребители – участва в брифинг на агенциите и наблюдава изпълнението
-
Оказва помощ при актуализации на опаковки (редизайн) заедно с прекия началник и дизайнерската агенция; необходими са преводи от английски на български език
-
Извличане на данни и доклади:Nielsen
Изисквания:
-
Бакалавърска степен по Маркетинг, Бизнес или свързана област
-
• 1-2 години опит в Бранд Мениджмънт/Маркетинг, на позиция Младши Бранд Мениджър или стажант
-
Умения за анализ на данни; Познаването на Nielsen е плюс plus
-
Дигитално разбиране
-
Способност да работи със смесени функционалности: с колеги от „Продажби“ и „Маркетинг“ отдели
-
Мислене, ориентирано към решения
-
Силни комуникативни умения
-
Умения за управление на проекти